Zwroty, wymiana, reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy i zwrócić towar na zasadach, o których mowa poniżej (dalej: Odstąpienie).

2. Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa. Wykonanie przez Klienta uprawnienia do odstąpienia od umowy w zakreślonym powyżej terminie, otwiera termin 14 (czternastu) dni na zwrot towaru.

3. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz zwrotu i przesłać drogą elektroniczną na adres: sklep@olika.com.pl. Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

4. Niezwłocznie – to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu – po otrzymaniu formularza zwrotu lub innego, jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, Sklep Internetowy dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.

5. W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności za towar. Koszt przesyłki zwracany jest tylko w przypadku gdy Odstąpienie wywołane jest błędem Sklepu Internetowego. W przypadku gdy zamówienie zostało zrealizowane poprawnie koszt wysyłki nie jest zwracany. Zwrotu płatności dokonany na konto, którego nr będzie podany w formularzu. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

6. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Zwracając uzyskane świadczenie w postaci zamówionego towaru, Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem „ZWROT” na kopercie, nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu.

8. Płatność podlega zwrotowi przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu Odstąpienia.

Dokument odstąpienia od umowy w formacie docx obsługiwanym przez MS Word do wypełnienia znajdziesz tutaj.

Natomiast w formacie PDF tutaj.

Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

2. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie.

3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub Fakturę VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@olika.com.pl.

4. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

6. W przypadku uznania reklamacji Klient wybiera opcję naprawy: – doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy, – doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę towaru.

Wzór reklamacji w formacie docx obsługiwanym przez MS Word do wypełnienia znajdziesz tutaj.

Natomiast w formacie PDF tutaj.

Wymiana

Prosimy o odesłanie towaru (towar musi być nieuszkodzony/nieużytkowany) z zachowanymi oryginalnymi metkami na adres:
Olika by Cayman,
ul. Jaracza 2,
14-100 Ostróda
z kartką, na której powinny znaleźć się informacje takie jak:
-dane lub numer zamówienia
-symbol (umieszczony na paragonie) bądź pełna nazwa produktu, który zostaje zwracany
-informacja na jaki produkt ma zostać zamieniona rzecz, która zostaje odsyłana
(wcześniej prosimy o informację na e-mail- sklep@olika.com.pl jaki produkt ma zostać odłożony, by nikt go nie wykupił)

Nasze usługi wymagają plików cookie. Korzystając z nich, zgadzasz się na używanie przez nas tych plików.

OK

olika facebook widget

*rabat ważny przy zakupach na minimalną kwotę 100 zł.

*rabat ważny przy zakupach na minimalną kwotę 100 zł.