Sposoby dokonania zwrotu
Sposoby dokonania zwrotu
Paczkomaty InPost
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,83 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,83 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. Zależy nam na Państwa pełnej satysfakcji.
Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost:
- Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;
- W kolejnym kroku wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep – InPost Paczkomaty szybkie zwroty”;
- Wybierz opcje zwrotu należności. W przypadku zwrotu na konto bankowe klienta należy podać numer konta;
- Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;
- Ważne aby wydruk etykiety był dobrej jakości. Wyłącz skalowanie, aby każda etykieta zachowała swój oryginalny rozmiar, dzięki czemu Paczkomat nie będzie miał problemu z odczytaniem kodu kreskowego;
- Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Ważne, aby paczka była solidnie zapakowana i zaklejona. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm;
- Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną do naszego sklepu;
- Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący się na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy Paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji;
- Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”. Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej. Jeżeli skrytka o gabarycie large jest niedostępna to udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu;
- W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem paczki w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numer etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.
Samodzielne nadanie przesyłki
Klient wysyła zwrot za pośrednictwem wybranej przez siebie dowolnej firmy kurierskiej.
- W tym przypadku klient ponosi koszty transportu zwrotu, które zależne są od cennika wybranej firmy świadczącej usługi kurierskie;
- Należy wydrukować formularz zwrotu (pobierz), wypełnić go i dołączyć do paczki wraz z dowodem zakupu;
- Zwracany towar musi być starannie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu;
- Paczkę prosimy nadać na adres:
SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem "ZWROT"
UWAGA! Paczka ze zwrotem nie może zostać odesłana do nas za pobraniem! Tego typu zwroty będą odsyłane do nadawcy.