Sposoby dokonania zwrotu

Sposoby dokonania zwrotu

 

 

Paczkomaty InPost

 

Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,00 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. Zależy nam na Państwa pełnej satysfakcji.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost:

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;
  • W kolejnym kroku wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep – InPost Paczkomaty szybkie zwroty”;
  • Wybierz opcje zwrotu należności. W przypadku zwrotu na konto bankowe klienta należy podać numer konta;
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;
  • Ważne aby wydruk etykiety był dobrej jakości. Wyłącz skalowanie, aby każda etykieta zachowała swój oryginalny rozmiar, dzięki czemu Paczkomat nie będzie miał problemu z odczytaniem kodu kreskowego;
  • Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Ważne, aby paczka była solidnie zapakowana i zaklejona. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm;
  • Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną do naszego sklepu;
  • Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący się na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy Paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji;
  • Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”. Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej. Jeżeli skrytka o gabarycie large jest niedostępna to udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu;
  • W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem paczki w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numer etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.

 

Samodzielne nadanie przesyłki

Klient wysyła zwrot za pośrednictwem wybranej przez siebie dowolnej firmy kurierskiej.

  • W tym przypadku klient ponosi koszty transportu zwrotu, które zależne są od cennika wybranej firmy świadczącej usługi kurierskie;
  • Należy wydrukować formularz zwrotu (pobierz), wypełnić go i dołączyć do paczki wraz z dowodem zakupu;
  • Zwracany towar musi być starannie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu;
  • Paczkę prosimy nadać na adres:

SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem "ZWROT"

 

UWAGA! Paczka ze zwrotem nie może zostać odesłana do nas za pobraniem! Tego typu zwroty będą odsyłane do nadawcy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel