Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Sposoby dokonania zwrotu

Sposoby dokonania zwrotu

 

 

Paczkomaty InPost

 

Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,83 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,83 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. Zależy nam na Państwa pełnej satysfakcji.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost:

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;
  • W kolejnym kroku wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep – InPost Paczkomaty szybkie zwroty”;
  • Wybierz opcje zwrotu należności. W przypadku zwrotu na konto bankowe klienta należy podać numer konta;
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;
  • Ważne aby wydruk etykiety był dobrej jakości. Wyłącz skalowanie, aby każda etykieta zachowała swój oryginalny rozmiar, dzięki czemu Paczkomat nie będzie miał problemu z odczytaniem kodu kreskowego;
  • Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Ważne, aby paczka była solidnie zapakowana i zaklejona. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm;
  • Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną do naszego sklepu;
  • Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący się na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy Paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji;
  • Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”. Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej. Jeżeli skrytka o gabarycie large jest niedostępna to udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu;
  • W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem paczki w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numer etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.

 

Samodzielne nadanie przesyłki

Klient wysyła zwrot za pośrednictwem wybranej przez siebie dowolnej firmy kurierskiej.

  • W tym przypadku klient ponosi koszty transportu zwrotu, które zależne są od cennika wybranej firmy świadczącej usługi kurierskie;
  • Należy wydrukować formularz zwrotu (pobierz), wypełnić go i dołączyć do paczki wraz z dowodem zakupu;
  • Zwracany towar musi być starannie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu;
  • Paczkę prosimy nadać na adres:

SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem "ZWROT"

 

UWAGA! Paczka ze zwrotem nie może zostać odesłana do nas za pobraniem! Tego typu zwroty będą odsyłane do nadawcy.

pixel