Zwroty, wymiana, reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania.
Towar powinien być nowy i nie może nosić śladów użytkowania.
ADRES DO WYSYŁKI:
Olika Grzegorz Sypniewski
ul. Jaracza 2
14-100 Ostróda
Do przesyłki należy dołączyć formularz oraz dowód zakupu (paragon).
Kupujący ponosi koszt zwrotu towaru.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Nie ma możliwości zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym w terminie 30 dni od daty doręczenia do nas kompletnego zwrotu.
Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru przez paczkomat. Więcej na temat możliwości dokonania zwrotu znajdą Państwo tutaj.
Dokument odstąpienia od umowy w formacie docx obsługiwanym przez MS Word do wypełnienia znajdziesz tutaj.
Natomiast w formacie PDF tutaj.
Reklamacje
1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.
2. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: SKLEP INTERNETOWY Olika, CAYMAN, ul. Jaracza2, 14-100 Ostróda z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie.
3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub Fakturę VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@olika.com.pl.
4. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.
5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
6. W przypadku uznania reklamacji Klient wybiera opcję naprawy: – doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy, – doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę towaru.
Wzór reklamacji w formacie docx obsługiwanym przez MS Word do wypełnienia znajdziesz tutaj.
Natomiast w formacie PDF tutaj.
Wymiany
1. W sklepie Olika wymiana produktów jest niemożliwa - byłoby to zbyt skomplikowane zarówno dla nas, jak i naszych klientów.
2. Należy dokonać zwrotu niepasującego produktu i zamówić nowy w odrębnym zamówieniu, tak będzie najlepiej!
3. Więcej informacji na temat dokonania zwrotu znajdą Państwo wyżej, w punkcie "Prawo odstąpienia od umowy".
Nieodebrane paczki
W przypadku opłaconej, nieodebranej paczki klient ponosi koszty zwrotu produktu oraz koszty ponownej wysyłki zamówienia.